Over ons

Museum Onderweg is voortgekomen uit Migratiemuseum Heerlen. Wat begon als een persoonlijke ode, ontwikkelde zich gaandeweg tot iets dat het beste te omschrijven is als ‘een beweging’: een groeiende groep mensen en organisaties in Limburg en daarbuiten die zich op een andere manier tot het thema migratie en samen leven willen verhouden.

Het collectief Museum Onderweg bestaat uit het team van Migratiemuseum Heerlen (Milena Mulders, Sanne Gijsbers en Kris Vleugels) aangevuld door David van Gemeren en Hanneke Verbeek.

Milena Mulders

Initiatiefnemer, artistiek en zakelijk leider

David van Gemeren

Proces en digitale techniek

Kris Vleugels

Productie

Sanne Gijsbers

Financieel management

Hanneke Verbeek

Tussenlanding, fondsenwerving

Museum Onderweg

Museum Onderweg ontwikkelt (erfgoed) projecten in dienst van de dynamische (migratie)samenleving, binnen en buiten de muren van het museum. Op dit moment houden we ons bezig met MigratieLab en Tussenlanding.

Contact

Voor vragen en opmerkingen zijn wij bereikbaar via museumonderweg@gmail.com. We zijn ook te bereiken via social media: